Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník. Je to kurz vhodný pre záujemcov v oblasti administratívy ako odborný pracovník v kancelárií, ktorý vykonáva tvorbu a úpravu písomností ako sú hromadná korešpondencia, úradná korešpondencia, obchodná korešpondencia, žiadosti, podnety, upomienky, faktúry, reklamácie a podobne.
Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník
Podmienky prijatia na kurz:
1, Stredoškolské vzdelanie – min. výučný list
2, Byť v evidencií uchádzačov o zamestnanie na ÚPSVaR
Rekvalifikačný kurz je možné absolvovať aj dištančne on-line z pohodlia domova.
Po absolvovaný kurzu obdržíte Osvedčenie, s ktorým sa uplatníte ako administratívny pracovník v kancelárií.
Obsah kurzu Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník
1. Základy hospodárskej korešpondencie. Tiež obchodnej, úradnej, občianskej a správnej korešpondencie.
2. Základy tvorby zmlúv a podávania podnetov, žiadostí, šťažností a odvolaní
3. Úprava písomností
Počítačové zručnosti
1. Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint a Outlook.
2. OpenOffice Write, Calc, Impress a Draw, ktorý je dostupný zdarma a plne kompatibilný s kancelárskym balíkom Microsoft Office
3. Prehliadanie www stránok na internete, facebooku, youtube a iné