Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník. Je to kurz vhodný pre záujemcov v oblasti administratívy ako odborný pracovník v kancelárií, ktorý vykonáva tvorbu a úpravu písomností ako sú hromadná korešpondencia, úradná korešpondencia, obchodná korešpondencia, žiadosti, podnety, upomienky, faktúry, reklamácie a podobne.

Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník

Podmienky prijatia na kurz:

1, Stredoškolské vzdelanie – min. výučný list
2, Byť v evidencií uchádzačov o zamestnanie na ÚPSVaR

Rekvalifikačný kurz je možné absolvovať aj dištančne on-line z pohodlia domova.
Po absolvovaný kurzu obdržíte Osvedčenie, s ktorým sa uplatníte ako administratívny pracovník v kancelárií.

Adresa realizácie kurzu:
Akadémia IT a Manažmentu
Francisciho 628/1, R. Sobota

Lektor: Bc. Kornel Kuvik, DiS.
Výuka ráno: 07:30 – 11:30 hod
Výuka poobede: 12:00 – 16:00 hod
Výuka večer: 16:00 – 20:00 hod
Výuka trvá: 20 dní / 100 hodín

Obsah kurzu Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník

1. Základy hospodárskej korešpondencie. Tiež obchodnej, úradnej, občianskej  a správnej korešpondencie.
2. Základy tvorby zmlúv a podávania podnetov, žiadostí, šťažností a odvolaní
3. Úprava písomností

Počítačové zručnosti

1. Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint a Outlook.
2. OpenOffice Write, Calc, Impress a Draw, ktorý je dostupný zdarma a plne kompatibilný s kancelárskym balíkom Microsoft Office
3. Prehliadanie www stránok na internete, facebooku, youtube a iné

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *