Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník
Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník. Je to kurz vhodný pre záujemcov v oblasti administratívy ako odborný pracovník v kancelárií, ktorý vykonáva tvorbu a úpravu písomností ako sú hromadná korešpondencia, úradná korešpondencia, obchodná korešpondencia, žiadosti, podnety, upomienky, faktúry, reklamácie a podobne.
Počítačové zručnosti
1. Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access a Outlook
2. Prehliadanie webových stránok na internete, Facebooku, YouTube, Gmail a iné
Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník
Podmienky prijatia na kurz:
1, Stredoškolské vzdelanie – min. výučný list
2, Byť v evidencií uchádzačov o zamestnanie na ÚPSVaR
3, Zamestnaní majú možnosť si hradiť kurz sami na splátky.
Rekvalifikačný kurz je možné absolvovať dištančne on-line z pohodlia domova.
Doklad o absolvovaní kurzu: Certifikát
Funkcia: Administratívny pracovník
Cielené publikum: Všetci záujemci, ktorý sa chcú uplatniť ako administratívny pracovník.