Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník

Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník. Je to kurz vhodný pre záujemcov v oblasti administratívy ako odborný pracovník v kancelárií, ktorý vykonáva tvorbu a úpravu písomností ako sú hromadná korešpondencia, úradná korešpondencia, obchodná korešpondencia, žiadosti, podnety, upomienky, faktúry, reklamácie a podobne.

Počítačové zručnosti

1. Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access a Outlook
2. Prehliadanie webových stránok na internete, Facebooku, YouTube, Gmail a iné

Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník

Podmienky prijatia na kurz:

1, Stredoškolské vzdelanie – min. výučný list
2, Byť v evidencií uchádzačov o zamestnanie na ÚPSVaR
3, Zamestnaní majú možnosť si hradiť kurz sami na splátky.

Rekvalifikačný kurz je možné absolvovať dištančne on-line z pohodlia domova.

Doklad o absolvovaní kurzu: Certifikát
Funkcia: Administratívny pracovník
Cielené publikum: Všetci záujemci, ktorý sa chcú uplatniť ako administratívny pracovník.

Adresa realizácie kurzu:
Akadémia IT a Manažmentu
Mládeže 918/3, R. Sobota

Lektor: Bc. Kornel Kuvik, DiS.
Výuka ráno: 07:30 – 11:30 hod
Výuka poobede: 12:00 – 16:00 hod
Výuka večer: 16:00 – 20:00 hod
Výuka trvá: 20 dní / 100 hodín
Cena: 500,00 € | nezamestnaním hradí ÚPSVaR

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *