Vnútrofiremná komunikácia je podľa encyklopedického slovníku styk, styky, spojenie a prenos informácií. Vnútrofiremná komunikácia potom znamená prepojenie firmy pomocou komunikácie. Nejde len o to aby sa všetky informácie dostali tam, kam majú, ale ide aj o také prepojenie jednotlivých pracovníkov firmy, ktoré umožnia vzájomné porozumenie a skutočnú spoluprácu a nielen formálne plnenie povinností. Pomocou komunikácie si pracovníci firmy utvárajú a vyjasňujú názory a postoje ku všetkému, čo sa vo firme deje. Preto je vnútrofiremná komunikácia podstatným nástrojom firemnej kultúry a nástrojom vyjasňovania firemných hodnôt. Je ale aj nástrojom motivácie a motivačného prepojenia firmy.
Termín vnútrofiremná komunikácia zahrňuje ako vnútrofiremnú komunikáciu, uskutočňovanú jednotlivými zamestnancami vnútri firmy a to ako slovne tak mimoslovne, tak komunikačný vlyv firemnej kultúry na všetkých zamestnancov firmy.
Podmienky prijatia na kurz:
1, Stredoškolské vzdelanie – min. výučný list
2, Byť v evidencií uchádzačov o zamestnanie na ÚPSVaR
3, Zamestnaní majú možnosť si hradiť kurz sami na splátky
Rekvalifikačný kurz je možné absolvovať aj dištančne on-line z pohodlia domova.
Po absolvovaný kurzu obdržíte Osvedčenie, s ktorým sa uplatníte ako
manažér alebo líder zamestnancov v kancelárií.