Rozvoj osobnosti a zručností ako sa stať úspešnou asistentkou alebo sekretárkou manažéra a zvládať úkoly, riešiť problémy a spory alebo praktické činnosti typu firemnej korešpondencie, telefonovania, rezervácie, obstaranie propagačných predmetov a podobne.
ABC Asistentka a sekretárka manažéra a práca s PC – Administratívny pracovník
Obsah kurzu:
ako správne komunikovať
ako riešiť stresové a konfliktné situácie
ako si usporiadať sekretariát
ako efektívne využiť počítač a internet
ako sa starať o svoj vzhľad
ako využívať time management a informační management
čo je dobré vedieť, ak je vaším šéfom cudzinec či žena
akú kariéru môžete ako asistent/ka dosiahnuť
Výber profesie a zamestnania
Druhy obchodných spoločností a manažmentu
Asistentské pozície v hierarchii firmy
Osobnosť asistentky
Mojím šéfom je žena
Mojím šéfom je cudzinec
Vzhľad asistentky
Usporiada a vzhľad sekretariátu
Praktické zručnosti asistentky
Počítač – môj priateľ a pomocník
Elektronická pošta – e-mail v sekretárskej praxi
Internet v sekretárskej praxi
Firemná kultúra
Ďalší rozvoj – zvyšovanie kvalifikácie
Príklad pracovného týždňa
Počítačové zručnosti:
Kancelársky balík Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access a Outlook
Prehliadanie webových stránok na internete a práca s Gmail, YouTube, Facebook a podobne.
Kontakt:
e-mail: kornel.kuvik@post.sk
mobil: 0903 065 229
webová stránka: www.e-learning.wz.sk
Podmienky prijatia na kurz:
1, Stredoškolské vzdelanie – min. výučný list
2, Byť v evidencií uchádzačov o zamestnanie na ÚPSVaR
Rekvalifikačný kurz je možné absolvovať aj dištančne on-line z pohodlia domova.
Po absolvovaný kurzu obdržíte Osvedčenie, s ktorým sa uplatníte ako asistent/ka alebo sekretár/ka manažéra v kancelárií.