Všeobecný administratívny pracovník

Obsahom vzdelávacieho kurzu sú asistentské a sekretárske práce.

Odborné vedomosti

  • Pravidlá písania a úpravy písomností
  • Podniková ekonomika
  • Spôsoby a metódy komunikácie
  • Softvéry a odborné aplikácie
  • Digitalizácia pracovného miesta
  • Majetok podnikateľského subjektu/organizácie a jej správy a evidencie.
  • Pravidlá evidovania korešpondencie, zmlúv a ďalších dokumentov
  • Pravidlá a postupy skartácie
  • Hospodárska korešpondencia
  • Pravidlá gramatiky a pravopisu
  • Náležitosti úradnej a obchodnej korešpondencie
  • Zásady správneho telefonovania a elektronickej komunikácie
  • Vnútorné organizačné smernice – normatívne inštrukcie, vnútorné predpisy, interné normy
  • Spôsoby využívania dokumentov v elektronickej podobe
  • Online interná a externá komunikácia
  • Elektronizácia dokumentov
  • Postupy a spôsoby vedenia požadovanej dokumentácie, agend, evidencie, štatistík a iných administratívnych činností, ich spracovávania a archivovania v súlade s registratúrnym poriadkom
  • Metódy a postupy inventarizácie, dokladová a fyzická inventúra, druhy inventarizácie: riadna a mimoriadna. Inventarizačný rozdiel: prebytok, manko, škoda, prirodzený úbytok. Náležitosti inventúrneho súpisu a inventarizačného zápisu.
  • Základné znalosti z predpisov na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.

Odborné zručnosti

  •  Inventúra majetku príslušného oddelenia
  • Vedenie príslušnej evidencie v administratíve
  • Evidencia prijatej a odoslanej korešpondencie (v registratúrnom denníku), výdaja pracovných pomôcok zamestnancom, evidencia majetku a pod.
  • Zabezpečovanie starostlivosti o doklady (ich triedenie, ukladanie, archivácia)
  • Správa príslušnej dokumentácie
  • Zaznamenávanie, zakladanie, triedenie, rozdeľovanie, vyhľadávanie, evidencia, archivácia, skartácia a pod.
  • Príprava správ/dokumentov podľa pokynov nadriadeného pracovníka
  • Vyhotovovanie zápisov z porád a rokovaní, korektúra zapísaného textu, spracovávanie databázových súborov a tabuľkových procesorov, vrátane vytvárania tabuliek, grafov, počítačových úprav textov a pod.
  • Získavanie a odosielanie dokumentov v elektronickej podobe
  • Online interná a externá komunikácia
  • Komunikácia a spolupráca s ďalšími úsekmi a útvarmi organizácie
  • Spolupráca pri zabezpečovaní firemných podujatí
  • Zabezpečovanie kancelárskych potrieb, pracovných pomôcok a zariadení
  • Vystavovanie objednávok napr. na kancelárske potreby, IT a telekomunikačnú techniku, osobné ochranné pracovné prostriedky a pod.
  • Prijímanie a evidencia elektronickej firemnej korešpondencie a telefonických hovorov
  • Elektronizácia dokumentov
  • Obsluha výpočtovej a kancelárskej techniky.
  • Kancelársky balík Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook
  • Prehliadanie webových stránok na internete a práca s Gmail, YouTube, Facebook.
  • Práca cez počítač, tlačiareň, fax, kopírovací stroj, skener a pod.

Požiadavky prijatia na kurz:

1, Stredoškolské vzdelanie – min. výučný list
2, Byť v evidencií uchádzačov o zamestnanie na ÚPSVaR
3, Zamestnaní majú možnosť hradiť si kurz sami na splátky.

Rekvalifikačný kurz je možné absolvovať aj dištančne on-line z pohodlia domova.

Doklad o absolvovaní kurzu: Certifikát
Funkcia: Všeobecný administratívny pracovník
Cielené publikum: Všetci záujemci, ktorý sa chcú uplatniť ako administratívny pracovník

Informácie o kurze:

Adresa realizácie kurzu:
Akadémia IT a Manažmentu
Mládeže 918/3, R. Sobota

Lektor: Bc. Kornel Kuvik, DiS.
Výuka ráno: 07:30 – 11:30 hod
Výuka poobede: 12:00 – 16:00 hod
Výuka večer: 16:00 – 20:00 hod
Výuka trvá: 35 dní / 175 hodín
Cena kurzu: 875,00 € | nezamestnaním hradí ÚPSVaR

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *