Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Predávajúci: Kornel Kuvik, DiS. Akadémia IT a Manažmentu, Mládeže 918/3, 979 01 Rimavská Sobota
IČO: 37302353 DIČ: 1042955397
Kontaktné údaje:
zodpovedná osoba: Bc. Kornel Kuvik, DiS.
mobil: +421 903 065 229
e-mail: kornel.kuvik@post.sk
zapísaný v živnostenskom registri

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
  2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený.
    Názov a adresa prevádzky:
    Kornel Kuvik, DiS. Akadémia IT a Manažmentu, Mládeže 918/3, 979 01 Rimavská Sobota
    Reklamáciu je možné podať aj priamo na webovej stránke kliknutím na odkaz “Reklamácia” a vyplneným reklamačného formuláru s kontaktnými údajmi kupujúceho a v časti správa uviesť dôvody reklamácie.
    Reklamácie vybavuje: Bc. Kornel Kuvik, DiS. mobil: +421 903 065 229
  3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie :
  4. a) záručná reklamácia Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.
    Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezvadnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.
    Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.
    b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.
    Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.
  5. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií. V prípade, že reklamácii sa nevyhovelo, alebo nebola vybavená hneď, reklamačný list sa vypisuje trojmo – druhá kópia sa postúpi vedúcemu zamestnancovi Bc. Kornel Kuvik, DiS.
  6. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

V Rimavskej Sobote dňa: 28. 10. 2024